Tema: Re: atsisiunciau 3 pirmasias House of Cards serija - apsisarvuoju kantrybe ir startuoju
Autorius: qwerty
Data: 2016-04-04 17:29:41
Puikus serialas! Ir su ziurovais sekantis Speisis labai I tema.
Siaip I serialus labai kreivai visa laika ziuredavau, bet rudeni kazkaip
nusprendem su feja prisest prie giriamu.
Pirmas buvo Game of thrones. Visai gerai ziurejosi. Bet House of cards man
zymiai idomesnis. Kaip tik 3 sezona damusinejam.

Toliau laukia Siuts :)