Tema: Re: q; batman vs superman
Autorius: Donatelas
Data: 2016-03-29 10:17:04
Buvom!

Tok dviprasmiškas jausmas išėjus. Vizualiai, kam patinka Sneiderio filmai,
tai stilius aiškus ir patiks. Kam nepatinka, tie ir taip ko gero nežiūrės.

Kas liečia pačio filmo sceneraijų, tai nesu aš lb. didelis komiksų herojus
ir nežinau tos visos jų peripetijos, bet man truko aiškumo scenose.

Batman kaip superherojus šiame filme lb. įdomiai padarytas, greitas, stiprus
ir nebijantis žudyti, nors akivaizdžiai to neparodo, bet po scenų su juo,
aiškiai galima suprasti.

Visą kitą tai specialieji efektai, kurie nėra blogi, bet kartais jie jau
įgrįsta.

"Arnoldas"  wrote in message news:ndd73m$h5r$1@trimpas.omnitel.net...

gal buvot kas?
ar verta eiti, ar čia paaugliam filmas?