Tema: Re: Bridge of Spies (2015)
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-15 22:50:10
On 2016-03-15 22:36, shadow wrote:
> -nu jo,visapusiskai teigiamas amerikietis (kone sventasis) vienas pats
> gudrumu,drasa bei protu iveikia visas komunistu kliutis,provokacijas
> beigi kitas zabangas ir laimi pries visa sistema.

Filmą tikrai žiūrėjai? Nes pagrindinis filmo herojus labiau kankinosi
įveikdamas pačių amerikiečių siaurą požiūrį ir besaikę komunistų baimę,
nei komunistų "kliūtis". O rusai ir rytų vokiečiai filme parodyti kaip
labai racionalūs ir protingi savo tikslų siekiantys veikėjai.

O dėl teigiamo herojaus, tai jis tokiam filmui reikalingas kaip sėkmingo
filmo elementas. Bet reiktų nepamiršti, jog filmuose teigiami herojai
kartais gali turėti ir realius labai daug gerų darbų nuveikusius
antrininkus realiame pasaulyje:

https://en.wikipedia.org/wiki/James_B._Donovan

Paskaitykite apie jį, jo pasiekimai ties filme aprašytais įvykiais
nesibaigė. Dar įspūdingesnius laimėjimus jis pasiekė derybose su Fidel
Castro. Jei tai ne "teigiamas amerikietis", tada aš nežinau kas tokiu iš
viso gali būti. IMHO.