Tema: Re: kaip ten su tais naujais X-files ? Ar idomus ziuralas?
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-05 19:54:42
Be to, nei po dvieju, nei po 4 seriju negalima padaryt pilnos isvados apie
sezona. :)
Man suejo gerai. Taip, jis ne toks koks buvo. Bet ar jis butu toks pats
idomus kaip buvo jei nieks nepasikeistu? Juk ne metai praejo nuo paskutinio
sezono.

"MumZer"  wrote in message news:nbcj17$1s7$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tik priešingai. Sušiuolaikino, pridėjo sveiko humoro (pvz malderis
su smartfonu, malderis su grybais).
Man toks linksmas. Vietom jie patys iš savęs juokiasi.