Tema: Re: Keanu Reeves
Autorius: marukas
Data: 2016-02-19 10:47:43
Tai gal išaugai ? :) Aš tai nesuprantu, ko jūs norit iš tų filmų? Niekad
nesižiūrėjo ir net netraukė manęs tie superherojai. Visi absoliučiai vienodi
(Deadpool nemačiau dar). Būčiau taip ir nežiūrėjęs, bet atsirado namuose
spaidermenų, aironmenų ir kitų menų fanų (net neįsivaizdavau, kad jų tiek
daug yra), tai dabar tenka už kompaniją pažiūrėt vis. Įsijungi zombiemodą ir
žiūrisi, o po to dar kai supranti, kad kūrėjai ir apie tėčius pagalvoja - į
'Fantastic Four' Jesica Albą įdeda, į Avengerius - Scarlet Johanson, nu ir
visai nieko tada :)

Ir dar, kas ten orientuojasi Marvel produkcijoje, negalit paaiškinti iš kur
tas bičas su lanku ir strėlėm Avengeriuose atsirado? Nu jis tipo buvo Thor'e
ir norėjo jį nušaut, bet taip ir daugiau niekur nepasirodė, o dabar kaip
lygus su jais į hebrą eina. Ar mes ten kokį praleidom, ar ten kažkas šiaip
sumaklinta, nes manęs klausia, o aš kaip ir negaliu atsakyt...

"Exx"  wrote in message news:na6cbt$dgl$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.02.18 16:45, qwerty wrote:
> paziurejus bet kuri anonsa is marvel, net pradet ziuret filmo netraukia.
> kazkaip laiko gaila.

sunku nesutikt, paskutiniu filmu is Marvel taip skaiciuojant nuo
kapitono is Amerikos nebegaliu ziureti. Paskutinis matytas Thor'as,
kuris dar suejo visai neblogai.