Tema: Re: Didziosios lenktynes
Autorius: amenox
Data: 2016-02-07 17:18:42
Na nežinau, va nesenai parodžiau vaikams "The sound of music" 1965 m. Pirmą
kartą jie paprašė pažiūrėti dar kartą. Kiek žiūrėjo visokius ten "sparnus"
"ratus" ir t.t. užmiršdavo juos sekančią dieną. Tai va. Eilėj stovi
"Labirintas" su Bowie, "Neverending story", manau jie 10x kartų įdomesni nei
visokie ten transformeriai ir t.t.