Tema: Re: Solace (2015)
Autorius: svaika
Data: 2016-02-03 13:48:24
Taip pat pritariu. Savaitgalį žiūrėjom, tai tos dvi valandos pats tas
tokiam filmui buvo, kažkaip tik kartą arbatos sulakstėm pasidaryt, ne
taip kaip kiti filmai, tai myšt, tai arbatos darytis, tai šaldytuvan
ieškot ko skanaus jame dar likę ir t.t. lakstymas, o ne filmo žiūrėjimas
gaunasi :) Žodž, didelis pliusas "internui" :)