Tema: Re: NETFLIX jau Lietuvoje
Autorius: Lavonas
Data: 2016-01-07 20:12:39
So, turiu du kompus, abudu su windows 10 pro.
Ant vieno vakar suinstalinau Netflix app`sa ir vaziuoja be problemu.
Ant kito store neranda Netflix app. Per gugliu paieshkojus randu linka ir
papaudus numeta I stora, bet tenais man parasho, kad Netlix app is no longer
available.

Parashius I supporta per Live chat, man mergaite pasake, kad Netflixas
neturi app`so windows 10-iems ir ji nzno kaip pas mane ant vieno PC jis
vaziuoja.

Da paklausiau kodel toks shudinas filmu pasirinkimas, tai pasake, kad tai
tik pati pradzia, todel tikrai artimeusiu metu atsiras daugiau turinio, bet
taip pat pasake, kad kai kuriu show ar filmu gali neatsirasti del
licensing/rights problemu.

O supportas tai labai greit atsiliepe ir labai mandagiai bei aishkiai viskas
buvo atsakyta.

"Kindzmaraulis"  wrote in message news:n6jogc$vg4$1@trimpas.omnitel.net...

enjoy!