Tema: Re: Rekomenduoju - Chce sie zyc
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-30 00:29:36
Pažiūrėjau iš karto po rekomendacijos...
Pasakysiu iš karto: žiūrėjau lenkiškai, nes moku. Gal tai nesudramatino filmo. Jis yra tiesiog, apie tą asmenį.
Dedu riebų pliusą lenkams, kad net tokiam filme paliesta labai šiltai ir komiškai (ir kiekvienam heteroseksualiam vyrui suprantamai) papų tema. Papai pas lenkus visada "paliečiami" kinematografe, ir tai nėra blogai, tai ramina, atpalaiduoja ir jaudina. Svarbiausia, kad tai yra ir lietuvio sielai suprantama tema.

Dabar dėl to, ar verta žiūrėt:
MKN - neverta. Neverta, jei matei "Drugelį su skafandru", neverta, jei priimi į širdį kito žmogaus tragediją, neverta, jei...
(tikroji priežastis MKN) protu nesuvokiama ir tas neparodyta kaip mylinti šeima nesugebėjo "prakalbinti" (užmegzt bendravimo kontakto) mylimo asmens/vaiko. Tiesiog gal taip nutiko. Žodžiu, pažiūrėt galima, galbūt verta, bet nesitikėkit kažkokio nušvitimo, tiesiog MKN tai yra kažkokia analogija "Visa ko teorija" emocine prasme.

Masala, dėkui už rekomendaciją. Nors mano nuomonė kitokia, bet filmas nepavogė savo trukmės iš mano gyvenimo (skirtingai nuo "skafandro ir drugelio")

P.S. Pritariu dėl vaidybos, operatoriaus darbas irgi yra "kažkas tokio!", filmas susuktas tikrai gerai, bet man, kaip Masala sako, turbūt, buvo per sunkus.