Tema: Re: Coherence (2012) rekomenduoju
Autorius: sbalen
Data: 2015-12-12 22:18:29
uzplepantis shudas. kai nori vakare filma paziureti, o gauni shuda, as
esu mates ir suprats, bet tas meshlas yra gavniukams, kur ne ziuri, o
savo logikas  treniruoja.
Reziume - net nebandykit ziureti, iskart uzpis kompanijos plepejimai 15
minusiu apie nieka, o paskui imitacijos.
apgailetina

Zanas <litauto@gmx.com> ra?e news:n42385$r87$1@trimpas.omnitel.net: