Tema: Re: 007 Spectre
Autorius: trans
Data: 2015-11-16 20:34:31
jei tiek metu tai aisku kodel seni bondai valdo :)
Maniske tikrai nepiemene, labiau issilavinusi uz mane, flimu macius n
kartu daugiau, visuomet paaiskina sudetingu scenariju vingrybes jei ko
nepagaunu :D Taip kad cia nepiemeniskumo, o greiciau skonio klausimas.
Kazkokia silpnybe tam Craigui. Mane asmeniskai jis erzina, ir Brosnanas
mane erzino savo uzsleptu narcistiskumu. Tikras Bondas man Timothy
Daltonas, kita vertus tai buvo pirmas Bondas kuri pamaciau, gal todel ir
suformavo Bondo etalona. Net ir Connery kazkoks tetukas. Na, Moore 2oj
vietoj.