Tema: Re: Southland tales [2006]
Autorius: bat0nas
Data: 2015-11-16 12:51:08
Užskaitau.
Aš irgi kiekvienais metais pasižiūriu (ne patį filmą, o trailer'į).
Ir visada pagalvoju, kad žiauriai neįvertintas filmas.

Nors.. gal šiandien jis jau kitaip atrodytų (juk praėjo 9 metai).

"Lavonas"  wrote in message news:n28hf7$2dg$1@trimpas.omnitel.net...

Tai, matomai, yra mano slaptoji meile :D Zeurei patynka shitas filmas. Ash
ji jau paziurejau man rods jau 12 kartu. Ir kiekviena karta pagaugais oda
nueina nuo shokio scenos arbe nuo JT "Do you bleed" scenos. Krc zeba :D
Rekomenduoju :D

P.S. Realistams nerekomenduojama, nes tai prasilenks su jusu mastymu :) nors
pagrindine mintis fizikai neprieshtarauja :)