Tema: Re: Artėja savaitgalis
Autorius: marukas
Data: 2015-10-16 13:06:12
O, dėkui, šitas kaip tik jaučiu bus. Matau, kažkoks naujas išėjo. Tie seni
tai gerai visai suėjo.

Dar va vieną šeimai radau, reiks patikrinti:
http://www.imdb.com/title/tt3328716/

"bat0nas"  wrote in message news:mvqes9$31v$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad Hunger Games yra konkretus smurto filmas. Juk ten "žudymo varžybos".
Aš saviškiams dar nesiūlysio to filmo.

Jurassic World turbūt geresnis variantas.

"marukas"  wrote in message news:mvqdf6$22f$1@trimpas.omnitel.net...

Nu, tai gal ir šitie atrodo tiktų jei čia be ironijos. Mano klausimas buvo
labiau ar vaikams tas Hunger Games tinka - nėra ten sekso ir smurto scenų?

"Exx"  wrote in message news:mvqd2m$1n1$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.10.16 09:01, marukas wrote:
> Jo, pasiūlykit ką pažiūrėt kartu su vaikais (pradinukais ir
> ikimokyklinukais). Hunger Games galima ar dar per anksti? :) Nes nu
> X-Men'ai tai suėjo normaliai :)
>
> Iš paskutinių šeimai tai šitie labai gerai susižiūrėjo:
> http://www.imdb.com/title/tt3146360
> http://www.imdb.com/title/tt1964418
>
> "Saulius74901"  wrote in message news:mvq30q$r7d$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taigi ką žiūrėsim?

nu jei hunger games tai ir the maze runner, divergent bei insurgent tada :)