Tema: Re: Terminatorius. 2D ar 3D ?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-07-13 15:27:41
O aš pažiūrėjau tokiu eiliškumu T2 ir tada T1.
Ir man šitoks eiliškumas žiauriai fainas buvo (kalbu apie keliavimo laiku
niuansus).

Tad jeigu Genesis dar priduoda mindfuck'o ir yra sąsaja su pirmais dviem -
gi super :D

"jomajo"  wrote in message news:mo0a49$7iq$1@trimpas.omnitel.net...

Vat butent senu T gerbejas keiksis. Nes niekada anksciau nenagrinedavo
laiko liniju peripetiju. O kai dabar kai ilindo tai nu nafik.