Tema: Re: Rekomenduokit atsiskyrimo filmu
Autorius: ROOTS
Data: 2015-06-19 17:39:33
Briedas, juos ten taip pat sugrazina supantys zmones, kaimynai, pasaulis,
darboviete, bendradarbiai ir t.t.
Depresija sugrazina atgal temn, o zole gydo nuo depresijos.
Pazystu zmogu kuris ten buvo, pradejo pust ir ten nebegryzo, nes nebera tu
prtiezasciu del ko ten pakliuvo.
Sundaktariai tie tavo pazystami, o ne daktarai.

"Trolis"  wrote in message news:mm10ee$q7k$1@trimpas.omnitel.net...

2015-06-11 13:09, Kalorifer rašė:

> kiek metu...? klausiu delto, nes vienareiksmiskai siulau rukyt vakarais
> zole... geros zolytes, per bonga pvz. ar pypkute...
> patikek manimi, zinau, ka sneku. Buvau ten...

Pažįstu žmonių, kurie reguliairai psichiatrinėje gydosi. Gydytojai sako,
kad žolės rūkymas tikrai juos ten sugrąžina.