Tema: Re: Miasto 44
Autorius: monaxas
Data: 2015-03-23 21:11:16
Na taip. Aš irgi daugiau lenkas del bendros istorijos, ju pagalbos okupacijos metais. Vien ko vertas TV siustuvas Suvalkuose, ekonomines sasajos. Iš lenku išmokome rinkos ekonomikos, o ne iš latviu ar estu. Nu ir tokiu pažiuru vedinas galiu lenkui i akis pasakyt "wilno nasze" be jokio priešiškumo. O filma "Ambassada" žiurejau išsišiepes, kai gale jie "perraše" istorija ir gale kai senolis paklause "Wilno nasze?" ir nuskambejo atsakymas: "I Lwo`w terz!" buvo smagu ir tiek.