Tema: Re: Projektorius
Autorius: Lucas
Data: 2014-10-25 23:04:23
Paziurejau truputi apie led ir nusprendziau, kad jo man dar
 nereikia. Nei 8k, nei 6k, nei 4k projektoriui nenoriu isleisti,
 be to, minimalus apsvietimas vis tiek bus, todel geru projektoriu
 pranasumas dings. O ir siap neislaidausiu gi tokiem dalykam. T.y.
 entry level biudzetas.

Siena sviesiai kakavine.

Dar paziurejau, kad optoma hd141x uz savo kaina atgroja visai
 gerai. Tik Lietuvoj jis kazkodel vis dar brangus... O uz juros
 600$...

Lukas