Tema: Re: Edge of Tomorrow (SPOILERIAI !!!)
Autorius: qfx911
Data: 2014-09-18 13:59:58
man asmeniskai labiausiai uzkliuvo, tas mistinis exmokslininkas merginos
padejejas, kuris
lyg pirstais spragtelejus jau zino (ir tik jis vienintelis) kad ateiviai yra
alfos ir omegos, ir kaip tos
omegos atrodo, ir kaip per jas valdomi visos kitos formos.. ir, kad butent
omega turi prisisapnuoti :))
va niekas nezino o jis viska.. na siaip tiesiog zino ir viskas.
Cia kaip tas variantas kur klausimai kaip, kokiu budu ir kodel, o
atsakymas - taip scenarijuje
buvo parasyta... :))  man cia kaip didele sito filmo skyle.