Tema: Re: Kaip su filmais pastaruoju metu? Gal kazkas gero / idomaus / originalaus buvo uzmatyta
Autorius: bat0nas
Data: 2014-06-03 18:41:24
Tai taip. Tai maždaug ir aiškina kino apžvalgininkai.
Ale man vis tiek netiko.

"st"  wrote in message news:lmkird$tc3$1@trimpas.omnitel.net...

SPOILER

ALERT!

tai ten visas filmas orientuotas i dideli spider weba, ir tuo tinklu norima
parodyti kiekvieno individo valdyma ir kad zmogus jau nebera individualus.
reikejo paklausyt ka pagrindinis aktorius per paskaitas pasakoja, ten
daugmaz viska ir pasako. kad jei esi individualus, taves negali valdyt, bet
kadangi atsiranda antras toks, tai jau nesi individualus.. o paskutinis
voras ir parode, kad ji "uzvalde". bent jau as taip suprantu :)