Tema: Re: Sci-Fi
Autorius: PxYra
Data: 2014-04-30 15:11:50
marvel ne marvel bet viskas pagal viena sablona tuose komiksuose ir filmuose
pagal juos, visur super/spider/bat/iron_MAN'as visur tie sMAN supergudrus ir
nemirtingi beveik, tik vieni technologiju deka (bat ir iron manai) o kiti
per technologiju klaida_eksperimenta ir visur tie sMAN kovoja pries koki
super_uber_duber bolgieti kuris tik viena tiksla turi uzkariaut ar sugriaut
esama pasauli per butinai trumpa laika :D na ir pas visus kokia merga buna,
slapta meile dazniausia zurnalistes pavidalu, kuri isimylejus sMAN_in_action
o sMAN kasdieniniam gyvenime lauzos ir myza i kelnes, na aisku puse ir
daugiau filmo nieks nezino kaip nugaleti_kovot su blogieciu po to trenkia
sMAN'ui zaibas i galva ir jis momentaliai sukuria "genialu"
plana_arba_prietaisa na dar del idomumo blogietis pagrobia kokia sMAN meile
ir sugriauna sMAN namus ir t.t.