Tema: Re: [TV] Bron || Broen jau yra
Autorius: kaiser
Data: 2013-10-09 12:36:58
Amerikoniško Bridge nebandžiau žiūrėti, nes skandinaviško jau senai
pirmas sezonas buvo sužiūrėtas. O amerikoniško Killing pirmiau
pažiūrėjau pirmą sezoną, po to tik netyčia atradau Forbrydelsen ir tada
jau visus jo sezonus žiūrėjau. Abiejų pirmo sezono istorija ta pati, tai
buvo nuobodoka žiūrėti daug maž žinant kas bus. Antro amerikoniško
nebežiūrėjau, bet kiek skaičiau aprašymą, tai jis su skandinaviškuoju
jau visai nieko bendro nebeturi. Man asmeniškai pasirodė, kad
skandinaviškam variante visa ta istorija natūraliau atrodo ir labiau jai
ta niūri nuotaika tinka.

--
kaiser