Tema: Re: Homeland - s03e01 katik isejo ;)
Autorius: ROOTS
Data: 2013-09-26 12:18:03
Rome man labai aptiko.
Geriau nei gladiatoriai.

"Exx"  wrote in message news:l20nev$9uu$1@trimpas.omnitel.net...

game of thrones - laukia 3 sezono perziura
walking dead - jau pradeda pabosti su tuo tempimu, nu dar ziuresiu gal
calfornication ruosiuosi ziureti yra jau ar 5 ar 6 sezonai :)
nu ir va labai pataria homeland paziureti, tai ir si pajungsiu :)
visa kita dexteriai, criminal mind'sai, breaking bad'ai, o juo labiau
Boardwalk Empire su Mad Men nu ka as zinau - cia gal labiau amerikieciams
tie popsai? Imho laiko svaistymas mano nuomone, bet taip, kiekvienas savaip
supranta tuos "gerus" ir "blogus" serialus.
Dar niekaip nenusprendziu ar Roma berods (gladiatoriai kazkokie?) ar ziureti
ar ne, bet ten irgi kaip suprantu kelios versijos?