Tema: Re: Priminkit filma (greiciausiai su Steve Carell)
Autorius: Zyza
Data: 2013-08-06 13:01:29
On 2013.08.05 13:52, ig wrote:
> [...]

Realiai ir man toks galvosukis, nes isiminiau "megiama komika nekvailam
vaidmenyje" ir tai paliko gilu ispudi (ir tikrai ne, ne apie jim carrey
galvoju ;). Po ilgu apmastymu sumasciau, kad turbut Steve Carell ir
greiciausiai butent Get Smart, nors ir kiti pasiulymai idomus. Zodziu,
reiks visus jo filmus paziuret :D