Tema: Re: off: external HDD
Autorius: amenox
Data: 2013-03-22 19:12:16
Aš vistik rekomenduočiau NAS, nes:

a) burgs jis lygiai taip pat kaip kiti USB HDD;
b) kaip minėjau turės daugiau funkcijų;
c) gali stovėti bet kur po stalu ar spintoj;
d) bus galima jį panaudoti ne tik su WDTV Live bet ir su bet kokiu
PC/planšete ar smartu namie;

Žinoma jie barngesni, bet galima paimt kokį ne tokį navarotną kaip qnap, aš
pvz namie kažkokį WD Book pajamiau 1 TB. Kainavo berods 700 Lt. Bet užtat
daba turiu NAS kuri jusinu ir iš PC ir su WDTV, iš darbo imetu torentą,
gryžtu o jis jau vietoj, įsijungiu Tv žiūrau. Patogu. Minusas - lėtas, nors
gal dabartiniai normalesni, pirktas buvo prieš kokius 2 metus. Beje dėl
burzgimo, jis guli po stalu tai nesigirdi nieko, plius nenaudojamas užmiega
ir diską išjungia, taip kad jokių problemų. Jei šiandien reiktų pirkt ką
nors tai parduočiau WDTV kartu su tuo WD Book ir jamčiau qnap, jame jau
viskas yr net ir hdmi ir galimybė media centrą sukišt. :)