Tema: Re: Serialai
Autorius: Piktuolis
Data: 2013-01-26 12:28:37
Na nzn, mūsų šeimos nuomone ten viskas tik žemyn. Pradžioj buvo įdomu,
bet trečią sezoną vos pabaigėm, ketvirtas stovi įpusėtas - gal pabaigsim
kada tarpusezoniu, kai kiti serialai ilsisi.

Beje, man regis niekas Haven nesiūlė, o visai be reikalo.
Ir dar "A Young Doctor's Notebook" - juodo humoro miniserialas pagal
Bulgakovo apsakymus. Visai įdomu pažiūrėt į kitokį Harį Poterį.