Tema: Re: WORLD WAR Z AKA OMFG!
Autorius: unce
Data: 2012-11-21 09:37:45
Bet tai tu tikras Captain Obvious :) Gaila nespėjai užpatentuoti pavadinimo
:)
http://en.wikipedia.org/wiki/Apocalyptic_and_post-apocalyptic_fiction

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Nu ta prasme veiksmas po pasaulio pabaigos, akcentas man pati situacija.
Kartais zmogui i tokia vieta visai noretusi pabegti, kad pailset nuo visko.
Isivaizduok civilizacijos jau nera, nera jokiu isipareigojimu, prievoliu
nieko, buni visiskai laisvas, veiki ka nori :) Ziuriu is sito tasko tiesiog
:)

Aisku kokie nors zombiai persekioja, bet nuo to gal tik maziau nuobodu :)