Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: PxYra
Data: 2012-08-27 02:28:14
skirtingi filmai, man Watchmen tai nuotaikos gadinimo (bet geras!) filmas,
sunkus toks, niurus, uzknisantis kartais...toks is tikro filmas pamokslas
tik ivilktas i superhero temos kostiuma....paziurejau, patiko, istryniau,
nebenoriu antra kart ziuret. O Avengers filmas is serijos Show must go on,
prie alaus, garsiau pasileidus paziuret atsipalaidavus, negruzinantis
filmas!

P.S. paziurejus Expandables ir Avengers filmus dabar norisi tokio kur butu
visai skirtingu kategoriju herojai surinkti, pvz Terminatorius, Robocop ir
Iron Man visai nebloga team sudarytu o jei ir dar koki Stalone su Stathamu
ipaisytu ir kovotu pries kokius Aliens tai butu zjbs isvis :) reiks dar
perziuret visas Aliens vs Predator dalis, liuks filmukai

kaip nori taip sakyk bet Thoras su Loki daug geriau atrodo/isipaiso Avengers
filme nei orginaliam savo, tiesa as kaip komiksu nemegejas tai ir nelabai
atpazinau is kokiu filmu buvo tas lankininkas ir ta boba...abu jie tokie
silpniausi kaip herojai atrode