Tema: Re: The Girl with the Dragon Tattoo (2011)
Autorius: kitas
Data: 2012-08-22 17:04:59
Na man originalas visai nepatiko, galbut todel kad knyga skaiciau. knygoje
viskas taip itempta ir skaitai ir vis norisi versti kita puslapi ir suzinoti
kas ten gavosi ir kodel taip. Na o filme nelabai ir parode tos itampos
visos. amerikieciu remake labiau itemptesnis bet velgi labai daug neatsakytu
vietu yra irgi. patariu perskaityti knygas.

P.S. galima pradeti skaityti ir nuo antros knygos jei jau filma matei jinai
ten nera jau labai susijusi. na is dalies.

"MumZer"  wrote in message news:k111ru$dqn$1@trimpas.omnitel.net...

o tada:

"aš statistinis žiūrovas pasirodo!! :OOO
einu iš balkono nušoksiu.."