Tema: Re: Startrek chronologija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-10 13:21:09
    Jeigu ejas gal kur yra, bet reik primest, kad ne visi daauge iki startrek :) pats startrek pakeicia kiek poziuri i viska jei ant jo uzsikabliuojama :) bet mazai kas uzsikabliuos, nes kaikurie gali siuzeto neraukt :)

    Kaip man vienas draugas atejo ir sako, ai kad neydomus jis, tipo efektai ne visuose is serialu pakankamai tikroviski, tipo ateiviu didele dalis i zmones panasi ir t.t... na tai visko atvaizduot neimanoma, daug palikta pacio ziurovo fantazijai, esme pacioje idejoje, koncepcijoje, o ne efektuose ar kazkokiu daiktu isvaizdoje :)

    Zmogus tiesiog nesuprato esmes apie ka startrek,