Tema: Re: The Grey (2011). Apie pabaigą
Autorius: trans
Data: 2012-06-30 14:46:14
paprastai as tolerantiskas ir stengiuosi nepastebeti trukumu filmuose,
bet sitas konkreciai sunervino. Manyciau todel kad tikejausi kur kas
daugiau kai pagrindineje roleje toks gera aktorius. Filmas kazkoks
kratinys be koncepcijos, pradzioj lyg apeliuojantis i realizma, paskui
virstantis i kvaila pasaka aka narnijos kronikos. Taip pripazystu, likau
nesuprates kas noreta pasakyti ir kokiai audotorijai jis skirtas.
Bone Daddy, kadangi labai gerai supratai, tai buk mielas atskleisk sio
filmo koncepta ir gerasias puses