Tema: Re: Iron sky
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-06-21 01:44:10
Man tai kažkaip žiūrint buvo per mažai juokingas kad būtų komedija, bet per
daug absurdiškas, kad būtų sci-fi.

Spoileriai toliau!!!!

Pažiūrėjau, suėjo visai šiaip, bet nervina kai kažką pasako o neaišku ar čia
tipo juoktis ar rimtai..
Baisiai užkliuvo, kad žemė tipo normali, bet kai atėjo nacių stiliaus
kampanija, niekam neužkliuvo, kad naciai, tipo mada? 2020 ar kokie ten
panašiai metai, nemanau kad pakankamai toli, kad 99% USA nepagalvotu apie
nacius ir istorija, net ir be svastikos (čia tipo rinkiminės kampanijos
dalis..).
Juodaodį išbalino, bet jis tai priemė lyg ir komediškai, bet rimtai, niekaip
nepagavau ar čia turėjo būt 'eddie murphy juokinga', ar rimtai, kur juoktis
iš nelaimės reik..
Dar keista, kad naciai per tiek laiko neiškišo iš tamsios pusės krašto
kokios nors maskuotos antenos (dengtos parabolės) klausytis žemei ir kad tos
bazės menulio orbiteriai neaptiko, juk ruošiantis tūpimui manau pasižiūrėtu
surface foto ir rastu už 100 metrų esantį svastikos formos statinį :)
Daug kitų dalykų dar susikabina ant "kūrėjų stiliaus"
Kad ir kokia absurdo komedija, bet kažkokia bent vidinė logika manau turėtu
būt..