Tema: Re: Act of Valor (2012)
Autorius: bat0nas
Data: 2012-05-23 12:16:17
Aš nesakau, kad jis yra super.
Ir jame aš nieko superiško nematau. Patiko ir tiek. Turbūt todėl, kad
domėjausi ir laukiau. O ne šiaip spontaniškai pažiūrėjau nieko apie jį
nežinodamas.

"Lavonas"  wrote in message news:jpi700$ff6$1@trimpas.omnitel.net...

Man jis visishkai nepatiko. Kazkoke pigiena pasirode. Daba kai parashei, tei
bandysiu dar karta paziuret. Gal atrasiu ten kazka tokio, ka tu matai :D