Tema: Re: Jackie Chanas - Latvijoj
Autorius: zlc
Data: 2012-05-04 16:23:47
Kai tu verdi tose sultyse, tau suprantama. As kai prajezdam pakliuvau tai
man Yspudingai pasirode mastai, babkes ir kai viskas iki mm suderinta, o dar
ziopliai visokie su mobiliakais vaiksto ir pro stop juosta kiaurai verziasi,
kai 80-tais nebuvo mobilku, ar koks paparacis i medi isikores bando
prizumint gviazda, tai smagu stebet kaip rekia "apsaugaaaa, numuskit ta
durniu is medzio", vaikus gaudykit ir tt. Ai dar pamenu Artimas sviesas kai
filmavo ir tas bicas vaziuot nemoka, net teisiu neturi, kiek ten pisliavos
kol jis sugebejo sustot kur reikia ir kaip reikia...