Tema: Re: Chronicle (2012)
Autorius: st
Data: 2012-04-30 10:23:32
na po cloverfieldo, mano akis istine turbut buvo nuo to purtymo. vakar
ziurejau chronicle, tai ziuret galima, nepykina, akiu taip netampo. viskas
buvo ok, faina, idomu, per viduri filmo jau biski pabodo, tas pats per ta
pati, veiksmo gal pritruko, o pabaiga visai viska sumove. sakyciau puse
filmo 7.5/10, pabaiga 5/10