Tema: Re: Sėmkės tas Dolby Digital 5.1/7.1 - ateitis Dolby ATMOS!
Autorius: MumZer
Data: 2012-04-26 18:27:26
speju primityviai galejo neuztekti skaiciavimo galimybiu.
nes dabartine as taip isivaizduoju sistema bus tokia, kad viename faile
yra garsai ir to garso pozicijos.
tada suvedami (nebutinai rankytem, gali tarkim mikrofonu pagalba) sales
parametrai
ir jau pagal tuos parametrus yra atkurimo metu perskaiciuojamas atskiras
kanalas.

kaip alternatyva (jei nebutu pakankamai galingu garso procu), buvo
galima ta pati faila perkaiciuoti viena karta. taciau.. kiekvienai salei
ir kiekvienam filmui - atskirai. tai biski pisliavos butu.

jei yra pakankamai galios - geriau karta suvesti sistemos parametrus ir
tegu ten pati krusas i kuri garsiakalbi is 58 siusti sraigtasparni.. :)