Tema: Re: Taduko nuotykiai jutubeje...
Autorius: Lavonas
Data: 2012-03-20 02:07:10
Paziurejau ..... nuobodybe kazkoke. Kazkur kazkas vyksta ir net nznia kodel
ir kaip, ir kam tai naudinga. Krc beveik visi antraeiliai aktoriai gerai
pasirode. Man tik nepatiko liokajus, kuris su toke perdeta nuotaika,
praneshe pas jus kazkas ten atejo. Krc filmas visishkai nevertas tu babkiu,
kurios buvo palaidotos i jy. Gana brangus eksperimentas musu kinografams
gavosi :D daugeu tokiu!!!!