Tema: Re: Tadas Blinda. Pradzia 2011 DVDRip XviD AC3 LT-LANVA
Autorius: AS
Data: 2012-02-24 23:49:59
"bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message
news:ji2k43$ogq$1@trimpas.omnitel.net...
> Palaikau ta minti. Bet kazkodel netikiu.
>
> Pvz Android zaidimas, prie kurio tikrai daug praleidziu laiko (Cut the
> Rope) kainuoja vos 1$. Taciau as vis tiek ji sugebejau parsisiusti is
> interneto.

As kazkodel tikiu. Nereikia man to zaidimo nei uz 1 USD, nei dykai. Tikiu,
kad kokiem vaikigaliam aktualus zaidimeliai ir porai per savaite tu keliu
pinigu nesukrapsto. Rimtesniem dalykam zmones tikrai isleis, jei kaina bus
padori. Kas ir uz padoria neipirks, ju is viso nereikia laikyti potencialia
rinka. Jie bet kokiu atveju nepirks. Priezastys galimos ivairios, bet ta
dalis nepirks, tad neiseina skaiciuoti, kad kiekvienas parsisiuntes atseit
pavoge po xx pinigu is kazkokiu agenturu.