Tema: Re: Johnny English Reborn
Autorius: FurFur
Data: 2012-02-03 01:24:10
pritariu. tokios lekshtuvos net kauno mergos neziuri.. kur ten bajeriai? kad
snuki surauke? paziurek zinias, ten visi rauko...
vienintelis bajeris kuris priverte sypteleti tai kur jam "motina" tos mi5
vadoves su padeklu uzvaziavo.. pastuksenus.. nes prisiprase..

daugiau: vaikishki, nuspejami (apsol, visa filma galima buvo nusakyti palei
pedas), "fart joke" lygio...

"Hello, I am mister Bean, and this is Royal hm.. Buttocs face competition"

"alias"  wrote in message news:jged97$rc4$1@trimpas.omnitel.net...

Šūdas paskutinis.