Tema: Re: Apklausa: Filmai, verčiantys susimąstyti
Autorius: zauras
Data: 2012-01-08 02:33:52
Žinoma, kad praėjus tam tikram laiko tarpui, viskas atrodys kitaip.
Nepaisant to, prieš  3-5 metus matytas filmas kažkaip vistiek paveikė, ir gal būtent jo dėka pasaulį šiandien dalinai supranti taip, kaip supranti. Tai, kad jis dabar atrodo primityvus, nepanaikina jo "life-changing" statuso.
Gal vertėtų patikslinti, kad galvoje turėjau ne šiaip patikusius ir sužavėjusius filmus, bet tuos, kurie pataikė į 10tuką sieloje/smegeninėje ir ją suvirpino. Tai labai asmeniški potyriai, kuriuos sunku papasakoti kitiems.
Galų gale, apibrėžimą "life-changing" filmams daviau gana platų, tarp jų gali būti ir blogai įtakojantys ar traumuojantys filmai. (Pvz. Scientology Orientation Film :) )
Nežinau, kaip patį asmeniškai paveikė Trainspotingas, bet apie save galiu pasakyti, kad "Requiem for a Dream" išgąsdino gerai.

O šiaip, juk tavo paties požiūris atveria galimybę, kad  po 3-5 metų ir Waking Life kitaip susižiūrės :)