Tema: Re: warrior
Autorius: Mudyla
Data: 2011-12-12 18:24:12
Pritariu. Nesu as Rokio fanas ir apskritai tokiu filmu vengiu, bet
ispildymas tikrai geras. Filmas belenkaip mane itrauke ir tikrai nenorejau,
kad jis greit baigtusi. Manau kazkada dar paziuresiu su malonumu.
Kas man buvo keisciausia, kad man netrukde tie klisiniai siuzeto vingiai ir
net rusas su komunistine atributika normaliai suejo. :)