Tema: Re: The men who stare at goats ?
Autorius: Ignas
Data: 2011-12-12 01:38:47
na pabandysiu papasakot ka pats ten pamaciau.
MKN sitas filmas labai panasus i Burn After Reading - rimtos organizacijos uzsiima totaliom nesamonem, kurios toli prasilenkia su sveiku protu. Kazkokie paranormalus tyrimai, magic eyes techniques ir tt, kur vienas pagrindiniu tikslu - tiesiog pakaifuot uz valstybes pinigus :) Nesveiki sumanymai gali nueiti tikrai toli :))