Tema: Re: Forum Cinemas Akropolis vs Multikino Ozas
Autorius: Tinkladraskis
Data: 2011-11-21 08:07:52
Pavyko sužinoti apie Multikino kelis dalykus, kurie čia publiką domina.

Skatimeniniam kinui skirta serverinė spinta yra, bet ji ne tokia didelė,
kaip įsivaizduojame. Kietujų diskų bendra talpa apie 10TB.
Vienas skaitmeninis filmas užima 100 - 150 GB, tad telpa iki dešimties
filmų. Kino teatrui tai pilnai pakanka. Multikino turi keturias sales,
kur veikia skaitmeniniai projektoriai.

Ateityje planuojama dar daugiau salių skaitmenizuoti. Galėtų ir visas,
bet Forum Cinemas yra vienas iš didžiųjų distributurių Lietuvoje, todėl
savo senoms salėms pagrinde veža tik juostas. Forumas turi Vilniuje tik
dvi skaitmenines sales.

Dėl diskusijos skaitmena vs. juosta, toks komentaras:
Juostoje spalvos gylis didesnis, tačiau juostos dėvisi ir vaizdo kokybė
prastėja, kai prasukama virš šimto kartų.
Skaitmena kiekvieną kartą taip pat kokybiškai.