Tema: Re: Drive [2011] trailer
Autorius: ROOTS
Data: 2011-12-03 16:14:37
O vat mums visiskai nepatiko. Bande amerikieciai padaryt europinio stiliaus
filma. Leta, mazai zodziu, su apmastymais ir pan. Ir... nesigavo, nes viskas
atrodo nenaturaliai.  Su zmona megstam visokius keistus ir kartais visiskai
nuvaziavusiais stogais filmus, nu bet sitas :/  Pakeitus kitu soundracku,
ziurek dar visi isvadintu pigiu beverciu filmu. Vienzo, paziurejom, nu ok,
bet nieko tokio ... kaip lt portalai pavadino, dar vienas rezisieriaus
sedevras :D
Pabaiga visiskai neidomi ir leksta. Po tiek patyrimu jis ateina atiduot
pinigu sau ramiai ir gauna peiliu, kai pries tai motelyje zaibiskai
susitvarke su 2 :/ Paskui nuvaziuoja palikes pinigus. Na galima skiest apie
jo ir jos santykius, mol jiems ir be pinigu bus gerai. Alia pagalvojus
ateitis kitam mieste, kitoj  amerikanskoj kartonkej kur sienas ir duris
kumsciu pramusa ir darbas kavinej ir autoservise, ir tikriausiai vel
kriminalas koks del pomegio, pinigu trukumo seimai. Tokia mol kruta pabaiga,
nu bet visiskai nenaturali, jokios mistikos, jokiu klaustuku, jokiu staigiu
posukiu ir pan.

"Kaksht"  wrote in message news:j95jk0$t74$1@trimpas.omnitel.net...

man tai kaiptik patiko visas tas letumas, tik truputi sukrete kai all of a
sudden labia smurtaujanciu keliu pasuko filmas, ko tikrai nesitikejau :)