Tema: Re: Melancholia
Autorius: Viktorija
Data: 2011-10-01 11:28:55
bet tas Lars'as tai irgi skonio reikalas. as pvz jo Dogville'iui duociau
10 balu, tuo tarpu antikristui ne daugiau 6, kazkaip ziopsoti i kancias,
kai moteriske blaskosi tarp motinystes ir bobystes visai man pasisrode
nuobodu. zodziu apsiprendziau - pazesiu ir melancholija, idomumo delei,
bet i kina del jos neisiu tada, maza ka.