Tema: Re: Afigiena mokytoja
Autorius: Altazaras
Data: 2011-09-07 11:03:01
nors esu didelis Cameron Diaz fanas, bet mane sis filmas taip pat deja nuvyle ir pasirode visiskai tuscias...
bet ko gero tokiu super lengvu filmu ziurejimas labai priklauso nuo nuotaikos ir kitu aplinkybiu - kur ir kada ziurima, su kuo ziurima ir t.t.t.. ;)

nzn, nors ir ne i tema ir siek tiek is kito zanro, bet kazkaip labiausiai siemet patikes filmas yra "The Adjustment Bureau"..., ir jei ziurint netgi is Sci-Fi perspektyvos, daug labiau patikes nei galima sakyti panasaus zanro "Inception",  ar "Source Code"... Bet cia tik mano asmenine nuomone ir kiekvienam aisku yra kitaip ;)