Tema: Re: Multikino kokybe. I dalis
Autorius: Tinkladraskis
Data: 2011-08-29 23:32:50
Taip jau išėjo, kad nuo Multikino atidarymo jis tapo mano vienintelis
kino teatras, kuriame lankausi.
Jame peržiūrėti kokie 15 filmų. Su vaizdo kokybės problemomis nebuvo
tekę susidurti. Garsas keliuose filmuose kartkartėmis pašokinėdavo.

Geriausia būdavo pačioje pradžioje, kai pirmadienio ar antradienio
vakarą galėdavau vienas arba tik su keliais kitais žiūrovais mėgautis filmu.

Dabar irgi viskas gerai, tik dėl nedidelio lankytojų srauto, buvo
uždarytos kasos ir bilietus gali nusipirkti kartu su pop cornu ir
limonadu. Čia vat tampa problema, būna premjera vaikams skirtam filmui.
Kol su mažiukais išsirenka ir nusiperka saldumynų, pusė salės vėluoja į
filmą. Sprendimas paprastas, vėlesni seansai.

Vaizdo kokybė tebėra gera, 3D akiniai nesunkūs.
Man pagrindinis privalumas, kad nebėra vargo ieškoti vietos
automobiliui. Tikriausiai Oze dar nebuvo momento, kai aikštelė būtų
buvusi perpildyta.

rkimas suck'ina pakankamai gausiai.