Tema: Re: Battleship (2012)
Autorius: Altazaras
Data: 2011-08-01 11:57:47
yra daug, labai daug nematytu senesniu filmu kas liecia ne Sci-Fi

su kosmine fantastika sunkiau, bet pries pusmeti ziurejau Farscape seriala - man asmeniskai tikrai pramuse visas Battlestar Galaktikas ir kt. Gerai parinkti personazai, puiki vaidyba ir siuzetas. Apskritai nuostabiai pastatytas kurinys ir pries rezisieriu zemai lenkiu galva. Tiems kas bandys ziureti, patarimas - is pradziu susidaro lyg skeptiska nuomone po pirmu 3-4 seriju, bet ziurint toliau viskas isivaziuoja ir itraukia "so strashnoj siloj", tereikia tik visiskai atsiduoti fantazijai ir pasinerti i neismatuojamas kosmoso platybes... Kas liecia mano nuomone, o esu didelis Sci-Fi fanas - nesu mates nieko idomesnio ;)

sitas http://www.imdb.com/title/tt0187636/

seriju eiliskumas premjeros rodant per TV metu buvo sumaisytas ir per televizija rodomas neteisingai, taip jos numeruotos ir torentuose.

teisinga eiliskuma, taip kaip serijos buvo filmuojamos ir kokia tvarka turetu buti ziurimos, galima rasti cia
http://www.farscapeworld.com/episodes/

tiems kas nesupranta angliskai, daug info yra siame rusiskame saite
http://www.farscapetv.ru/

Farscape fanas ;)