Tema: Re: Priminkit multika
Autorius: neratoblogo
Data: 2011-07-22 15:56:09
Manau, kad turi omenyje
"Once upon a time... Life" ("Il était une fois... la vie")
http://www.imdb.com/title/tt0284735/

As si seriala ziurejau apie 1990 metus per Lenkijos televizija.
Labai teisingai sukurtas lavinamasis animecinis serialas apie zmogaus
biologija.
Savo 4  1/2 m. vaikui dabar kaip tik rodau. Nebereikia itikineti, kad butina
plauti rankas, kad negalima valgyti daug saldumynu, kad reikia valytis
dantis, nebereikia aiskinti kaip suserga zmogus, kaip veikia sirdis, kodel
mes kvepuojam, kaip uzgyja zaizdos ir t.t.
Kiek jo galvoje lieka, nezinau, bet manau, kad po keliu metu reikes parodyti
is naujo.
O dabar man paciam visai smagu prisiminti kuo skiriasi makrofagai nuo
fagocitu ir leukocitu :)

Tiesa, radau piratebay'juje anglu, prancuzu, rusu ir lenku kalbomis.