Tema: Re: Projektorius
Autorius: Icetom
Data: 2011-02-15 17:49:11
>Į kokius projektorius reiktų dairytis, jeigu bus norima TV ar filmų
>geresne kokybe pasižiūrėt?

Jei nori geriausio, tai JVC ir Sony. Kainos apie 4000-5000 GBP (priklausomai
koks modelis). JVC pasižymi labai gera juoda.

Žemiau eitų 2500-3000 GBP kategorijos. Pvz. Panasonic PTE-4000 visai
neblogai atrodo apžvalgose. Pats nei vieno iš jų nesu matęs, tik kiek buvau
užmetęs akį į rimtas apžvalgas.

Plačiau informacijos ieškok čia:
http://www.avforums.com/reviews/
http://www.avforums.com/reviews/index.php?parent=115&search_special=1
http://www.projectorreviews.com/1080p-projector/index.php (vertas dėmesio
straipsnis) ir šiaip neblogas tinklalapis apie projektorius.

>Į kokius parametrus reikia atkreipti dėmesį?

Triukšmo lygis, lempos veikimas valandomis (su LED lempa dar labai brangūs),
lempos (keitimo) kaina
Ekraną turbūt daryčiau 2,35:1, nes tokiame formate dauguma filmų BD
diskuose.

>Vienas kol kas ypatingai aktualus, tai atstumas iki ekrano. Reikia kad
>vaizdas tilptų į už 6-7 metrų esantį ekraną (maždaug 3mx2m).

Faktiškai visi projektorių gamintojai savo puslapiuose turi patarimų skyrelį
ir pan.
Pirma po ranka pasitaikiusi nuoroda (žiūrėti apačioje):
http://www.avland.co.uk/aasp/jvc/1020/dlax3/dlax3.asp