Tema: Re: Šoviniu juostos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-31 17:27:25
    Manau per filmus ir del grozio, o kare ir del praktiskumo, galu gale tais skurdziais laikais nemanau kad jie daug apkabu su savimi turejo, net jei ir kelios buvo, i jas dedavosi palyginus nedaug kulku, imant net ir per 2 pasaulini kara naudota misino karabina: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B0

    O ka sneketi apie revoliucijos laikus, revoliuciniai dalinai gan skurdziai ginkluoti buvo + tap ant juostu isdetas kulkas galejo pasiskolinti ir kitas kareivis kuriam pvz. baigesi jo kulkos.

    Galu gale laikant sovinius kulkosvaidzio juostoje, kurie greiciausiai tikdavo tiek karabinui tiek kulkosvaidziui, budavo dar vienas praktiskas dalykas, kad prireikus galima ta juosta panaudoti kulkosvaidyje.

    Pvz. per 2 pasaulini kara vokieciu-fasistu ginkluoteje buvo naudojama vos keli kalibai ir tos pacios kulkos tikdavo ne vienam sautuvui, daug daugiau problemu amerikieciai turejo puldami europoje vokiecius, nes ju naudojama kalibra nenaudojo niekas daugiau...

    Sie karai buvo laikas kada daug kas pasimoke is tokiu klaidu ir net vieni is kitu pereme taktikas, ar technologine krypti, pvz. Amerika po 2 pasaulinio karo pradejo gaminti tankus su pasyviais sarvais (pvz. siuolaikiniai Abramsai su 100-150mm titaniniais sarvais http://www.fwallpapers.net/pics/other/m1a1-abrams-tank/m1a1-abrams-tank_1.jpg ), nes per 2 pasaulini kara ju tankas patton ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6c/M48_Patton_Tank_on_display.jpg ) is viso nesugebedavo pramusti pvz. vokieciu tigro sarvu, o jo sarvus pramusdavo bet koks vokiskas tankas, praktiskai tada jie melsdavosi kad jiem padetu altilerija - kuri dar pajegdavo pakenkti tankams, jis apsaugodavo tik nuo kulku ir skeveldru + amerikieciu tankai buvo varomi bendzinu, o vokieciu dyzeliu (del to taip zodis diesel ir tempia i vokiska nes manau jie pirmi ji naudoti pradejo), dyzelio privalumas kad jis ner toks degus kaip bendzinas ir atakuojant vokiska tanka jis ne taip lengvai del to sprogdavo...

 Amerikieciai buvo ikvepti legendinio rusisko tanko T-34, taciau rusai kaip tik pakeite strategija, naudot aktyvius sarvus, tada tankas buna lengvas, o ant jo eina sprogmenu kaladeles, jei i jas pataikoma jos sprogsta ir atmusha sviedinio ataka, o teoriskai i tapacia vieta pataikyti sansu mazai (pavizdys, dauguma siuolaikiniu rusu tanku pvz. T-90, kuris deka savo sarvu lengvumo dar vadinamas skraidanciu tanku http://liveguns.ru/files/vehicles/t90/t90_0.jpg - kada amerika per kazkokia paroda pabande taip pavaikyti savo abramsa jis subyrejo i dalis)..

    Biski isijauciau, sorry :) tiesiog ginklai ir karas bei jo istorija ir karo nusikaltimai mano hobis ;)

P.S. Zulu karo metu buvo anglu puseje naudojami karabinai kurie neturejo apkabos ir tekdavo delioti po 1 kulka ir sauti, toks karabinas sugebedavo persauti 2 zulusus stovincius viena uz kito, taciau Zulu vistiek laimejo kara.

JDM.